10 juli 2013

Stampin'Up!

Wat was dat leuk! Samen met Wendy, Judith, Dora, Cornelie, Nadine en Gerdine een workshop gevolgd bij Marit met aaaaaaallemaal leuke SU-spulletjes :) We hebben een klein melkpakje gemaakt en een kaart met leuke papiertjes en geweldig leuke bloemetjes zelfgemaakt met een soort klei die niet in de oven hoeft (ideaal en uiteraard al op mijn verlanglijstje...) Het was een erg gezellige creatieve middag waar ik weer een paar bekende "namen" in het "echt" heb ontmoet... erg érg leuk!!

Dit is de kaart die ik gemaakt heb:
en nog een paar fotootjes "in actie"
Echt voor herhaling vatbaar ... én met een lading inspiratie naar huis gegaan... heeeeerlijk!
Wil je nog meer mooie creaties zien van die workshop? Klik dan op de namen aan het begin van dit blogbericht!

15 opmerkingen:

Els zei

Dat ziet er prachtig uit Bianca en ook heel gezellig.
Logisch voor herhaling vatbaar met zo'n gezellig clubje.

Leuk melkpakje en kaart met verschillende papiertjes.

Groetjes, Els

Nadine zei

Wat een enthousiast verslag, leuk om te lezen. Ik vond het ook super. Jouw melkpannen vind ik heeeeel mooi gestempeld!

Regina de Koning zei

Wat gezellig en wat zijn je melkpakken leuk geworden.. Kan zo in de winkel ;). Geniet ervan. Groetjes, Regina

Cornelie zei

Ja, zoals jij het schrijft zo heb ik het ook ervaren. Echt een super toffe dag, en zó leuk om jullie te ontmoeten. Dat maakt deze hobby zo bijzonder!!
Erg leuk om te lezen Bianca!
Ben ook fan van jouw melkpakje ;-)

Annemarieke zei

wat heb je dat leuk gedaan zeg en de dames ook!! superleuke workshop gaf je!

Marjan zei

Leuk leuk leuk, en erg gezellig!

Mieke zei

Heel gezellig met mooie resultaten!

Dora zei

jaaa....inderdaad allemaal super leuke materialen stonden klaar waarmee we aan de slag mochten.
jouw creaties zijn ook erg leuk geworden.
het was een hele geslaagde dag. zo gezellig!
groetjes

Willy zei

Dat ziet er gezellig uit en ook nog eens met een prachtig resultaat en een hoofd vol inspiratie naar huis gaan, helemaal top!!

Wendy ten Hove zei

Oh, je melkpakje is zoooo mooi geworden! Nu ik hem weer zie ben ik er weer van onder de indruk, Bianca! Geweldig! Was top dat je last-minute toch bij kon zijn, erg leuk je weer te zien en spreken! En fijn dat het je met je inspiratie heeft geholpen ook, komt vanzelf weer terug!!!
Liefs, Wendy

Anneke zei

Jouw versie van het melkpakje vind ik super!

Gery zei

Wow, een beetje verliefd en jaloers op jouw melkpakje.
Wat heb je het mooi bewerkt!
Heb ook al even bij anderen gekeken en dat ziet er ook allemaal leuk uit.
Je kaart is ook mooi geworden.
Groetjes Gery

Marjan zei

Vergeet ik nog te zeggen dat ik jouw melkpakje de mooiste vind, supermooi gedaan.

Marit zei

Wat was het leuk dat je erbij was Bianca, en je melkpakje is zo super geworden (de kaart ook hoor;-)). Ik hoop je snel weer te zien, het was zo gezellig, voor herhaling vatbaar!

Lieve groetjes,
Marit

Gerdine zei

Zeker voor herhaling vatbaar. Zo leuk om jullie in het echt te ontmoeten. En jouw melkpakje hè, daar blijf ik bij zwijmelen... ;)