1 oktober 2012

Inzendingen Each Card is Unique challenge september

kaart gemaakt door Christa

Tsja, ik weet het, ik begin vaak op dezelfde manier bij deze berichten, maar wát een leuke originele inspirerende inzendingen heb ik bij deze challenge mogen ontvangen!

Zo wil ik jullie aandacht bijvoorbeeld vragen voor de bijzondere vorm van de kaart gemaakt door Marijke, de veelzijdigheid van de kaart van Janine en de stijlvolle kaart van Betty. Het meest werd ik nog verrast door de kaart van Christa, jullie kunnen je vast voorstellen hoe blij en verrast ik was toen bovenstaande kaart van Christa bij mij op de deurmat lag!!

Er waren ook prachtige kaarten bij de inzendingen van bloggers en daar zet ik er straks graag één van in de spotlight.

Maar eerst de inzendingen van de niet-bloggers, kijk en laat je inspireren!
kaart van Janine
kaart van Betty
kaart van Marieteres
kaart van Cilia
kaart van Esther
(agenda)kaart van Christa
voorkant kaart Marijke
binnenkant kaart Marijke
Van de bloggers wil ik graag de kaart van Marit in de spotlight zetten, prachtige kleuren, prachtige achtergrond, prachtige inspirerende kaart!
Allemaal bedankt voor jullie mooie inzendingen, súper leuk dat jullie zo enthousiast blijven meedoen met de challenge en daar bedoel ik natuurlijk de inzendingen mee, maar ook de reacties op de inzendingen en de reacties op mijn voorbeelden!

4 opmerkingen:

Marit zei

Wat een prachtige inzendingen Bianca, bedankt voor deze leuke challenge! Ik ben vereerd met mijn plek in de spotlight, dankjewel!

Groetjes,
Marit

Els zei

Dat zijn prachtige inzendingen Bianca. Ook die van Marit vind ik mooi.
Groetjes, Els

Dora zei

prachtig om ze zo te laten zien.
die van Marit is ook schitterend gemaakt.
groetjes

Iezie zei

Het zijn weer geweldige inzendingen Bianca. Helaas lukte het niet afgelopen maand mee te doen. Probeer zeker deze maand weer, vind het een leuke challenge.
Heel veel groetjes en een fijne zondag,
Ini